Serveis i activitats
Les nostres situacions d'aprenentatge estan pensades per a que els nostres infants siguin nens i nenes que:
* Creixin amb autonomia i confiança
-Treballem a través dels hàbits i de les rutines diàries l'autonomia i confiança dels infants.
-El fet quotidià i les propostes de joc simb`´olic desenvolupen les seves habilitats i destreses, fent a l'infant el protagonista en totes les situacions
-Proposem situacions psicomotrius on explorar totes les possibilitats motores. Coneixem el propi cos i descobrim les seves possibilitats.
-Treballem les sensacions i percepcions.
-Treballem la psicomotricitat fina: coordinació oculomotriu i oculomanual.
* Descubreixin l'entorn amb curiositat.
-Experimentem i observem.
-Ens desplacem per l'espai.
-Manipulem els cossos que omplen l'espai.
-Aprofitem situacions reals per treballar aspectes de numeració, lògica, geometria i mesura.
-Valorem i respectem el nostre entorn
* Es comuniquin amb diferents llenguatges
-Llenguatge musical: sons, ritmes, cançons, atenció i percepció sonora, memòria rítmica i melòdica,.
-Llenguatge plàstic: representació de formes i imatges, desenvolupament de la sensibilitat, la creativitat i la intel·ligència.
- Llenguatge verbal: estimulació del llenguatge a partir de diferents recursos i situacions. Iniciació a l'anglès com a llengua estrangera.
* Formin part de la diversitat del món que l'envolta
-Descobrim i celebrem festes i tradicions.
-Valorem i respectem el nostre entorn.
-Apostem per la coeducació
Situacions d'aprenentatge
* Tallers i jocs
Taller sensorial
Taller de ciències
Joc simbòlic
Jocs Montessori
Ambients d'aprenentatge
Provocacions al joc
* Activitats del dia a dia
Hàbits i rutines
Fets i situacions imprevistos
* Altres activitats:
Assessorament pedagògic - Escola de pares - Flexibilitat horària - Acollida de Nadal i agost - Festival de carnestoltes - Visita de S.S.M.M els reis de l'Orient - Setmana de les famílies - Festival de final de curs.
* Es poden fer sortides: 12h - 13h - 15h - 16h - 17h - 17:30 - 18h
* Es pot matricular tots els dies de la setmana, quatre dies a la setmana, tres dies a la setmana o dos dies a la setmana (mínim).